Графік роботи:

Пн-Сб 09:00-21:00

Нд - вихідний

В інший час сайт працює автономно!

0
Мій кошик

Методика Монтессорі

Методика Монтессорі

 

Суперечки щодо принципів виховання і навчання дітей розпочалися ще в античності і не вщухають до сих пір. Людство створило безліч найрізноманітніших педагогічних систем. Одні з них направлені на швидке викладання великої кількості інформації, інші – на вироблення корисних навичок, треті – на виховання специфічного ставлення до життя. Однак, в XX-му сторіччі почала набувати все більшої популярності ідея про те, що навчання дитини має бути природнім та вільним. Одним із прикладів втілення цього принципу є педагогічна методика Монтессорі. Вона направлена на створення середовища, в якому дитина зможе самостійно навчатись потрібних речей і при цьому розвивати свій творчий потенціал.

Придбати матеріали для занять за системою Монтессорі ви можете в інтернет-магазині Inkluzia.

 

Історія методики

Авторка методики, Марія Монтессорі, була надзвичайною особистістю. В 1896-му році вона стала першою в історії Італії жінкою, яка отримала диплом лікаря. Одразу ж після закінчення університету вона почала працювати з дітьми з особливими потребами. Її зацікавили можливості їх навчання, і Монтессорі почала активно вивчати педагогіку. За її словами, вона прочитала всі основні роботи з цього предмету, написані за попередні два століття. Методики Монтессорі для розумово відсталих дітей були створені нею в 1900-1902 роках. В той час вона обіймала посаду одного з директорів спеціального інституту, який готував вчителів до роботи з дітьми з вадами розвитку.

Монтессорі активно вивчала питання роботи з дітьми. Вона провела велику кількість досліджень, результати яких лягли в основу її методики. Крім наукової роботи, вона також активно займалась громадською діяльністю, направленою на підтримку дітей з особливими потребами. В 1909 році методика Монтессорі стала надзвичайно популярною в Італії та Швейцарії, а за наступні декілька десятиліть розповсюдилась в багатьох країнах світу, аж до Азії та Америки.

 

Принципи методики

Педагогіка Монтессорі базується на наступних ідеях:

  • Самостійність учнів;
  • Свобода у встановлених межах;
  • Природній розвиток.

Існує велика кількість шкіл, навчальна програма в яких базується на методиці Монтессорі. Автор описала головні принципи функціонування таких шкіл. Установи, які вона відкривала сама, працювали саме за такою схемою і давали надзвичайно хороші результати. Основними принципами навчального процесу є:

  • Самостійний вибір учнями занять серед наявних варіантів;
  • Можливість вільно пересуватись класною кімнатою;
  • Вивчення предмету за допомогою спеціальних матеріалів, а не з пояснень чи підручників;
  • Безперервні робочі цикли (зазвичай близько 3 годин);
  • Відсутність екзаменів та оцінок.

В таких обставинах відбувається природній розвиток дитини. Крім отримання знань, учні тренують свої творчі якості та дослідницькі навички.

 

Як навчити дитину за системою Монтессорі

На початку існування методики Монтессорі, вона передбачала роботу з педагогом, навченим автором системи особисто. Потім вона була адаптована таким чином, що сьогодні її можна використовувати самостійно в домашніх умовах. Для цього вам потрібно лише знати основні принципи використання методики та мати в наявності спеціальні навчальні матеріали. Саме їх ви можете придбати в інтернет-магазині Inkluzia.

Магазин пропонує вам великий асортимент матеріалів для роботи за методикою Монтессорі за різними тематиками. В каталозі ви можете обрати той варіант, який потрібен вам саме зараз. В магазині доступний зручний спосіб оплати замовлення онлайн та доставка у Київ, Львів, Рівне, Дніпро та інші міста України.

Сортування:
Вгору